Komplett guide til Net Promoter Score (NPS)
Net Promoter Score er en av de mest brukte metrikker for å måle kundelojalitet. Lær hvordan du kan implementere og få best mulig nytte av NPS i din bedrift.
Innsikt, tips og nyheter om kundetilbakemeldinger, kundereise-analyse og hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen.
Net Promoter Score er en av de mest brukte metrikker for å måle kundelojalitet. Lær hvordan du kan implementere og få best mulig nytte av NPS i din bedrift.
Gode anmeldelser påvirker ikke bare potensielle kunder, men også din plassering i Googles søkeresultater. Vi ser på hvordan du kan utnytte dette til din fordel.
Ta vår interaktive quiz for å avdekke hvor forberedt din bedrift er på å håndtere negative kundeanmeldelser og omdømmekriser.
Negative anmeldelser er uunngåelige, men de trenger ikke å være skadelige. Lær hvordan du kan snu kritikk til en mulighet for vekst og kundelojalitet.
Dårlige anmeldelser koster mer enn du tror. Vi avdekker de reelle økonomiske konsekvensene og gir deg strategier for å minimere skaden.
Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta de nyeste innleggene, tips og oppdateringer om Rate It og kundetilbakemeldinger direkte i innboksen din.
Vi respekterer ditt personvern. Du kan melde deg av når som helst.