Hjelp & Support

Vi er her for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av Rate It-plattformen

Dokumentasjon

Det meste av informasjon om Rate It-plattformen finner du i vår omfattende dokumentasjon. Her kan du lære om systemets ulike funksjoner, finne svar på vanlige spørsmål og lese veiledninger for å komme i gang.

Gå til dokumentasjon

E-post Support

Hvis du ikke finner svar i dokumentasjonen, kan du kontakte oss på e-post. Vi svarer normalt innen 24 timer på hverdager.

support@rateit.no

Telefon Support

Som profesjonell kunde har du tilgang til direkte telefonsupport. Kontakt oss på det dedikerte nummeret du har fått tildelt.

Telefonsupport er tilgjengelig for profesjonelle kunder mandag til fredag 09:00-16:00.

Send oss en melding

Fyll ut skjemaet under, så vil vi kontakte deg så snart som mulig

Hva kan vi hjelpe deg med?

  • Teknisk assistanse med oppsett og konfigurasjon
  • Veiledning om beste praksis for å samle inn tilbakemeldinger
  • Hjelp med integrering av Rate It med dine eksisterende systemer
  • Feilsøking av problemer med plattformen
  • Spørsmål om fakturering og abonnement